Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

torsdag 8. november 2012

Tid for innesysler

November...... og det er rikelig tid for innesysler.
Jeg har fått heklet ferdig slumreteppet av restegarn... som slett ikke bare ble av restegarn.
Nå som teppet er ferdig, ja så har jeg enda mere rester.
Så nå er det lyslykter som produseres når mørket senker seg i novemberkvelden.








Enkelte kvelder er det strikkepinnene som klirrer...


Nå er jeg snart klar til å krype opp i sofakroken, se på nyheter, finne frem heklekrok og garn...
og koooooooose meg!
Ha en koselig kveld alle bloggvenner!

6 kommentarer:

  1. Kjempefint teppe! Delikate farger:) Og så stort!
    Kos deg under teppet på kalde høstkvelder.

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe du har laget! Det hadde så fine farger. Ja, jeg kjenner til det med å ha mere rester etter lappeteppe, ja :-)

    SvarSlett
  3. Vakkert arbeid...i behagelige fargar.
    Ja lyslykter er det produksjon av fleire plassar :))
    Kos deg vidare med både strikke pinnane og heklenåla, Klem.

    SvarSlett
  4. Så flink som du er. Slike kosepledd er så utrolig koselige. Jeg har et slik som min mor har laget til meg.
    Lyslyktene var også veldig fine. Kos deg videre med restegarn og pinner! Klem

    SvarSlett
  5. Utrolig flott teppe. Det blir deilig å ha utover vinteren. :) Det er deilig med litt lange kvelder og inne kos også. Ha en riktig fin helg.

    SvarSlett
  6. kjempefint teppe, og kan godt ønske meg ei sånn lyslykt til jul jeg;)

    SvarSlett