Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

tirsdag 10. august 2010

Dette er gøy..

..og så enkelt da. Endelig har jeg tatt meg tid til å installere PhotoScape. Enkelt å bruke og veldig gøy. Dette blir nok brukt en del på bloggen min.

Hvit Hosta blomster, Diamand Border, Hvit Nicotiana, Kordesrosen Neon og Svarthyll.


Rosa roseyndlinger som blomstrer i hagen nå.


En fortsatt fin uke til dere alle!

10 kommentarer:

  1. Lekkert!
    Ja det eneste jeg savner siden jeg kjøpte Mac.. photoscape er bare for windows.. sukk.

    SvarSlett
  2. Nydelig.
    Er så gøy med Photoscape.
    Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Det ble jo kjempefint =) Artig å leke seg litt med Photoscape!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Nå bruker ikke jeg photscape så mye men det er utrolig kjekt program som du kan gjøre mye med vist mdu tar deg tid til å sette deg inn i det.
    Klem

    SvarSlett
  5. Utrolig mye fint du har i hagen din også:) Rosebeddet og terassebeddet under her er imponerende flotte.

    Har Photoscape jeg også, men bilderedigering er ikke min sterke side, så jeg bruker bare autoknappene... Finnes sikkert et hav av muligheter, bare man vet hvordan...;)

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder. Photoscape må jeg nok prøve!

    SvarSlett
  7. Ja Photoscape er et must når man blogger:) så mange lekre hvite blomster du har for tiden!

    SvarSlett
  8. Jeg liker også veldig godt å lage bildekollasj- synes de du har laget her ble riktig fine! Ellers liker jeg veldig godt "oversiktsbilder" når jeg titter inn hos andre bloggere- de forteller ofte mer- synes jeg. Min hage egner seg best på kollasj for tiden etter både bygningsarbeid og gravearbeid er det vanskelig å ta oversiktsbilder uten å få med alt rotet.. Hos deg derimot ser det fint ut overalt- en blanding er kanskje det beste- litt oversiktsbilder og litt kollasj- for å fremheve detaljene?!
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  9. Ja det er artig,min datter lærte meg hvordan, men jeg klarte å finne ut hvordan jeg kunne få tekst på bildene selv,da syntes jeg at jeg var flink ;)) Mange fine roser hos deg,har berget mesteparten for rådyrene i år(skal kansje ikke si det da kommer de vel). Håper vi alle får ei fin helg med fint vær.

    SvarSlett
  10. Så mye vakkert det er i hagen din! Jeg tror vi deler begeistringe for roser og pelargonier :-).

    SvarSlett